טעויות נפוצות בעיצוב אתרים
להימנע מהן

במאה ה-21, אתר הוא נכס שאי אפשר לערער על הנחיצות שלו. הוא לא רק מאפשר לעסקים לחשוף את עצמם לקהלים הרבה יותר רחבים, הוא גם יכול לשמש ככלי ממשי למכירות, יצירת לידים ועוד המון. אבל כדי שהאתר שלכם יתפקד כפי שאתם באמת רוצים שהוא יתפקד, ויביא את התוצאות הנכונות לכם, העיצוב שלו צריך להיעשות נכון.

למרבה הצער, עסקים רבים עושים טעויות נפוצות בעת עיצוב האתרים שלהם שיכולות להשפיע לרעה על הצלחתם. טעויות אלו יכולות לנוע בין אי ניצול הכלים הנכונים (כגון וורדפרס, אלמנטור וכו’) ועד אי התחשבות בחוויית משתמש (UI/UX) או עקרונות עיצוב גרפי. במאמר הזה אנחנו נתייחס לשלוש הטעויות הנפוצות ביותר של עסקים כשהם ניגשים לעיצוב האתר שלהם, וכיצד ניתן להימנע מהן. נבחן גם כמה שיטות עבודה מומלצות לפיתוח אתרים שכל עסק צריך לקחת בחשבון בעת הקמת האתר שלו.

מה המסגרת הנכונה לכם? על אלמנטור ו-וורדפרס

הרבה מאוד אנשים בוחרים במסגרות (Frameworks) שלאו דווקא נכונים לבניית האתר של העסק שלהם. ישנן הרבה מערכות CMS שם בחוץ ליצירת אתרים, החל ממערכות פשוטות כמו www.wix.com, ועד למערכות ייעודיות למטרות ספציפיות כמו www.shopify.com. לכל מסגרת כזו יש את היכולות והיתרונות שלה, וחשוב מאוד להבין תחילה מה המטרה שלכם כדי להבין מה המסגרת הנכונה.

כאן בקודוס, אנחנו אוהבים להשתמש במערכת וורדפרס האמינה והוותיקה כדי לתת מענה כמעט לכל הצרכים שלכם, ותנו לנו להסביר למה: מסגרות כמו וורדפרס, וותיקות ומוכרות, הן קרקע פורה לתוספים ופלאגינים שיכולים לענות כמעט על כל צורך. המערכת עצמה יכולה לספק מענה מאוד דינאמי לצרכים שלכם, והיא אמינה מספיק כדי לעמוד בטראפיק גדול. הבעיה המרכזית של מערכת וורדפרס היא הנגישות של העיצוב והעריכה שלה, והבעיה הזו נפתרת עם מערכות כמו אלמנטור שמקלות על יצירה וניהול של תוכן אתר. באמצעות מערכת של drag and drop, אלמנטור מפשט את עיצוב ועריכת האתר על מערכת וורדפרס ככה שאנחנו גם זוכים לורסטיליות ולאמינות של המערכת הוותיקה וגם זוכים ליתרון שדומה למערכות פשוטות יותר כמו Wix או Squarespace.

מה הלקוח שלך יעדיף? אפיון UI/UX והתאמה ללקוח

בכל דבר שקשור בשיווק דיגיטלי המיקוד העיקרי צריך להיות אחד ויחיד: הלקוח. המטרה היא להבין מה הלקוח מעדיף לראות, מה הוא מחפש ואיך אנחנו יכולים להנגיש לו את כל המידע בצורה הכי טובה ולשכנע אותו לפעול – בין אם במכירה, בין אם ביצירת קשר ובין אם לכל צורך אחר.

בדיוק בשביל זה אנחנו נכנסים לעולם אפיון ועיצוב חווית המשתמש (UI/UX). כאן נכנסות המחשבות המדוקדקות על מבנה האתר שלכם, מה עדיף שיופיע והיכן, כדי לעמוד ביעדים ולצלוח את המטרות שלכם. ישנן המון שיטות של עיצוב האתר שממקדות את הלקוח לפעולה מסוימת, החל מצבעי הכפתורים ועד להיכן הם ממוקמים בדף. אנחנו כאן בקודוס מתעדכנים תמיד בטרנדים החדשים ובשיטות היעילות ביותר להעביר את המותג שלכם באופן מושלם, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם כבר משלב האפיון והבנייה – עוד לפני שנגענו בעיצוב עצמו.

אופטימיזציה למנועי חיפוש – למה צריך SEO?

כשאתם מחפשים שירות חדש, איש מקצוע או מוצר לאן אתם הולכים? בדיוק. למנועי החיפוש. ולכן, כשאתם מתכננים להשיק אתר חדש, חשוב לזכור שחלק משמעותי מהעבודה עליו יהיה כדי לדרג אותו היטב במנועי החיפוש. בעוד שזה נעשה בדרך כלל על ידי בניית קישורים דרך משאבים חיצוניים והוספת תוכן מותאם, גורם משמעותי מאוד לדירוג שלכם הוא גם נראות האתר והתפקוד הטכני שלו מאחורי הקלעים. כדאי לקחת בחשבון את כל האספקטים של טיוב למנועי חיפוש עוד בשלב הפיתוח של האתר, כאשר קל להקים את המערכת באופן מיטבי. אבל SEO (Search Engine Optimization) הוא נושא גדול מדי מכדי לסכם אותו בפסקה אחת קצרה, אז כדי ללמוד עוד על איך לשלב SEO באתר שלך, אנחנו ממליצים על פוסט זה בבלוג של בו-נובו.

סטודיו קודוס – עיצוב אתר לעסק זה כאן

בעולם הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט אטרקטיבי חיוני כדי שכל עסק יצליח. לכן כדאי לעבוד עם מעצבי אתרים מקצועיים כמונו כאן בסטודיו קודוס כדי לעזור לכם ליצור אתר שימשוך וירתק את הלקוחות שלכם. עם המומחיות שלנו ב-UI/UX, וורדפרס, אלמנטור ועוד, אנחנו יכולים לעזור לכם ליצור אתר שייראה נהדר ויהיה קל לשימוש. לצד שירותים כגון עיצוב גרפי ומיתוג, אתם יכולים לקבל דרכנו את כל החבילה ולהבטיח שהאתר שלך יראה מושלם ויתפקד באופן מיטבי.

 

×